Bakırköy Kıl Dönmesi Tedavisi

Türkiye’nin en gelişmiş Proctoloji (makat hastalıkları) tedavi merkezi haline gelen IDEA hızla yaygınlaşmaya devam ediyor. Son olarak Bursa şubesini açarak şube sayısını 6’ya yükseltti. Konuya dönecek olursak bu sayfada özellikle 15-35 yaş arası kişilerin korkulu rüyası haline gelen Kıl Dönmesi (Pilonidal Sinüs) ve onun tedavisine dair bilgilere yer vereceğiz. Bilgilerin hazırlanmasında emeği geçen IDEA Bakırköy şubesi genel cerrahi uzmanlarına teşekkür ediyoruz.

bakirkoy-kil-donmesi-tedavisi

Neden Bakırköy IDEA’yı Tercih Etmeliyim?
Kliniğimiz havaalanına 5 dakika uzaklıkta olup ayrıca karayolu tercih edebilicek hastalarımız için de şehirlerarası otobüs terminaline sadece 15 dakika uzaklıktadır.

Kliniğimizde Bayan Genel Cerrahi Uzmanı Görev Yapıyor
Makat hastalıkları teşhis ve tedavisinde utanma problemi bayanlarda daha fazla görülmektedir. Bu soruna çözüm olarak getirdğimiz Bayan Genel Cerrahi uygulaması şu an için sadece Bakırköy Kliniğimizde bulunmaktadır. Bayan doktor tercih etmek isteyenler randevu alımı esnasında Op. Dr. Seher ŞİRİN’i tercih edebilirler.

Ücretsiz Muayene Fırsatı
Bütün kliniklerimizde olduğu gibi Bakırköy Kliğimizde de muayene ücretsizdir. (Sgklılar için 12 tlsgk provizyon ücreti alınmaktadır.) Randevu alabilir ve muyene sonucunda hastalığınızla ilgili net bilgilere ulaşabilirsiniz. Randevu almak ise çok kolay yapmanız gereken tek şey https://www.ideaklinik.com/online-randevu linkine tıklamaktır.

Deneyimli Genel Cerrahi Dalı Proctoloji Uzmanları Görev Yapıyor
Kıl dönmesi bir çok kişide korku içinde düşünülen bir hastalık olduğu halde Kliniğimizde Kıl Dönmesi tedavisi sadece 15 dakikada yapılmakta ve hasta tedaviden kalktıktan sonra günlük hayatına devam edebilmektedir. Bu konuda uzman olan doktorlarımız Op. Dr. Atilla KAYA ve Op. Dr. Seher ŞİRİN güncel tedavi yöntemlerini takip etmekte ve kendilerini geliştirmeye devam etmektedirler.

HANGİ YÖNTEM UYGULANIYOR?
Kıl Dönmesi (Plonidal Sinüs) tedavisinde microsinüsektomi yöntemi uygulanır. Yapılabilicek en küçük kesiyle kıl yumağı (sinüs) çıkarılır. Yaralanma küçük olduğu için tekrarlama olasılığı % 3-5 civarıdır ve tedavi sonrası hasta günlük hayatına devam edebilmektedir. Daha ileri vakalarda yine çağdaş yöntemlerden kabul edilen Karidakis yöntemi uygulanmaktadır.

Neden Micro Sinüsektomi?
Kesi küçük olduğu için tekrarlama olasılığı düşüktür, hastanın tedaviden sonra 15 gün yüzükoyun yatması gibi bir koşulu yoktur. Lokal (bölgesel) anestezi uygulandığı için hastanede yatma narkoz alma gibi bir zorunluluğu yoktur ve hasta günlük yaşamından taviz vermeden tedavisini yaptırabilir.

Mikro Sinüsektomi Ne Kadar?
Bu kadar konforlu bir tedavi sürecini ise çok makul bir ücret karşılığında yaptırabilirsiniz. Sağlık güvenceniz varsa 980 TL yok ise 1.960 TL’dir.

1. benim uzun zamandır kuyruk sokumumda akıntım vardı bi dönem durdu geçti diye ilgilenmedim ancak ağrı yapmaya başladı ağrısı uzun sürermi apseleşirmi bunun için illaki proktolojiye mi gitmeliyim bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz?

1. Merhaba benim kızımın kuyruk sokumunda küçük bir kaç delik var kıl dönmesimidir. Bugüne kadar hiç ağrısı şişmesi ve acısı olmadı ne yapmalıyım? Teşekkür ediyorum

1. Op. Dr. Seher ŞİRİN

Merhaba, kıl dönmesi olabilir. Muayene ettirmelisiniz.

2. bacaklarımda belirgin damarlar var ancak agrısı dizlerimden aşağıda oluyor yorgun hissediyorum bunun için napmalıyım ilaçla vs geçermi yoksa tedavi mi olmalıyım?