IDEA Bakırköy

Ameliyatsız tedavi uygulamaları denince ilk akla gelen sağlık merkezlerinden birisi hiç şüphesiz IDEA olacaktır. 2004 Yılında Bakırköy’de hizmet vermeye başlayan kurum şuan İstanbul’da 3 Ankara, Bursa ve İzmir’de birer adet olmak üzere 6 farklı şube ile hizmet vermektedir.

İstanbul’un Hemanjiom Tedavi Merkezi
Bebeklerde doğuştan olan bir hastalık Hemanjiom (Damar Beni) tedavisinde geliştirdiği ameliyatsız yöntemler ile Türkiye’nin dört bir yanında her gün onlarca hemanjiom hastasına hizmet vermektedir.

Ameliyatsız Varis Tedavi Uygulamaları
İlk başladığı yıldan itibaren sürekli yenilenme çabaları sergileyen IDEA Türkiye’nin ilk SGK anlaşmalı varis tedavi merkezi olduğu gibi yine aynı şekilde ilk ameliyatsız tedavileri uygulayan kliniktir. SSK, Bağkur hastalarına ücretsiz muayene imkanı sunan IDEA ameliyatsız varis tedavi uygulamaları ile sadece 10 dakika zaman ayırmanız yeterli olmaktadır. Lazer, Radyo Frekans, köpük ve Skleroterapi yöntemleri ile ameliyatsız, narkoz ve hastanede yatmaya gerek kalmadan sağlığınıza kavuşursunuz. Varis hastalığı ve tedavisine dair detayları aşağıda yer alan bağlantıda bulabilirsiniz. http://www.ideaklinik.com/varis-hastaligi.html

Mikro Sinusektomi İle Kıl Dönmesi Ameliyatı
Sağlık alanında sürekli yenilikler kazandıran IDEA Op. Dr. Atilla KAYA tarafından geliştirilmiş olan Mikro Sinusektomi yöntemi klasik kıl dönmesi ameliyatlarına kesinlikle gerek bırakmıyor. Sadece 2×2 cm alanda yapılan kesi ile cilt altında biriken kıl yumağı kapsülü ile çıkarılmaktadır. Narkoz gerekmediğinden hastanede yatma, iş gücü kaybı, pansuman vs gerekmez. Sadece 5 dakika süren bir operasyon olup, hasta tedavi sonrası işine okuluna dönebilir.

Ameliyatsız Hemoroid (Basur) Tedavisi
Bir diğer makat hastalığı ise basur olup, özellikle kabızlık problemi yaşayan insanlarda sıkça görülmektedir. Basur tedavisi için geliştirdiğimiz ameliyatsız yöntemleri tanıtacak olursa yeni vakalar için Lazer, 3. dereceye kadar olan basur hastalarında ise RBL (Lastikle Boğma) yöntemi uygulanırken aynı zamanda en gelişmiş tedavi yöntemlerinden biri olan THD hemoroid tedavisi yine tüm kliniklerimizde uygulanmaktadır.

Anal Fissür Tedaviside Botoks (Sadece 1 Dakika)
Makat hastalıkları ve tedavisine dair bilgiler vermeye devam edecek olursak ciddi sıkıntılardan biride halk arasında makat çatlağı, makat yırtığı olarak bilinen Anal Fissur olup, yine kabızlık ve aşırı ishal neden olmaktadır. Anal Fissur ameliyatı sonrası ortaya çıkan istenmeyen sonuçları yaşamak istemiyorsanız size Botoks öneriyoruz. Çok ince bir iğne ile yapılan botoks sadece 1 dakika sürmektedir.

Kanserleşme Riski olan Benlerinizden İz Kalmadan Kurtulun
Özellikle siyah benler zamanla kanserleşme riski taşımaktadır. Estetik açıdan insanların canını sıkan benlerden kurtulmak için ameliyata gerek yok, kesinlikle önermiyoruz. Lazer, Radyo Frekans ve Elektrokoter ile ameliyatsız ben aldırma yöntemleri iz kalmadan benlerinizden kurtulursunuz.

Meme Hastalıkları ve Tedavisi
Op. Dr. Seher ŞİRİN hasta kabulüne başlaması ile birlikte IDEA Bakırköy’de aynı zamanda meme hastalıkları teşhis ve tedavisi yapılmaktadır. Kadınların en can sıkıcı sağlık sorunu meme kanseri teşhis ve tedavisi için kliniğimizden yararlanabilirsiniz. SGK mensubu hastalara muayene ücretsizdir.

Randevu Almayı Unutmayın
Sizlere daha iyi hizmet vermeyi ilke edinen IDEA tüm kliniklerde randevulu hizmet vermektedir. http://www.ideaklinik.com/online-randevu adresinden dilediğiniz tarih ve saate randevunuzu oluşturabilirsiniz.

1. Merhaba hocam benim 20 yıldır varislerim var 3 cocuk dogurdum 44 yasindayim ameliyatsiz tedavi olmak istiyorum mümkünmüdür

1. Op. Dr. Orhan COŞKUN

Zeynep hanım merhaba, kliniklerimizde ameliyatsız varis tedavisi yapıyoruz. Kliniklerimizde varis muayenesi ücretsizdir. Buyurun gelin varislerinizin durumu ve uygulanacak tedavi hakkında bilgi verelim.

2. Manaktan kanama geliyor daha önce akıntının geliyordu iki gündür kan geliyor büyük abdesttimde yuvarlak geliyor bunun sebebi ne

1. Genel Cerrahi Uzm Op Dr Seher ŞİRİN

Şükran; Merhaba
      Eğer kabız olduysanız, ıkındıysanız zorlanmadan dolayı kanama olmuş olabilir. Muayene olmanız da yarar var. Bu süreçte kabız olmayın bol su için, posalı yiyecekler tüketin, her yemeğin yanında muhakkak salata yemeğe özen gösterin. Geçmiş olsun