Siğil Tedavisi

Br çok kişinin karşı karşıya kaldığı problemlerden biridir. Pek rahatsız edici faktör olarak görülmese de bir hastalık sayılabilir. HPV virüsünün sebep olduğu bu siğiller kişiden kişiye bulaşabilen bir problemdir.

sigil-tedavi-yontemleri

Siğil Bulaşıcı mıdır ?
Vücudun her yerinde çıkan tüm siğiller bulaşıcıdır diyemeyiz. El ve ayak bölgesinde meydana gelen siğillerin başkalarıyla temas halinde bulaşma riski çok azdır. Fakat genital ve anal bölgede ki siğillerin bulaşma ihtimali daha yüksektir.

Makat siğili (Kondilom)
Makat bölgesinde oluşan bu siğillere kondilom denilmektedir. Cinsiyet farkı olmaksızın her insanda meydana gelebilir. Bu bölgenin hijyen açısından biraz daha zayıf olmasından sebep kolay ilerleme göstermektedir. Kondilom ortak kullanılan tuvaletlerden ve cinsel ilişki sırasında bulaşma göstermektedir. Kondilomu olan birinin kullandığı tuvalete el veya makat bölgesi temas ettiğinde kolayca bulaşabilmektedir. Makat siğilinin tedavisi için ameliyat gerekmemektedir.

Vajinal siğil
Makat bölgesinde olduğu gibi bu bölgede de bulaşıcı özelliğe sahip olabilir. Vajinal alanda oluşan siğiller de sinsel ilişki sırasında partnerinizden geçebilmektedir. Eğer partnerinizde bu rahatsızlık mevcutsa prezervatif ile önlem alınmalıdır. Aksi taktirde bulaşma olasılığı çok yüksektir.

Siğil Tedavisi Nasıl Olur ?

Bu rahatsızlığın tedavisin de ilk olarak sabır ve zaman gerekmektedir. Çünkü siğillerin tamamen kaybedilmesi gerekmekte ve bu esnada yenileri ile karşılaşılabilmektedir. Dolayısıyla bir günde bitebilecek bir tedavi söz konusu değildir. Tedavi yapıldıktan sonra kontrol altında olunmalıdır. Böylece yeni siğillerin oluşup oluşmadığı gözlemlenmeli oluşan yeni siğiller varsa bir seans daha uygulanmalıdır.

Lazerle Siğil Tedavisi
Teknolojinin hızla geliştiği çağımızda sağlık alanında da bir çok ilerleme olmuştur. Lazer yöntemiyle bir çok hastalık tedavi edilebilmektedir. Fakat siğil tedavisinde lazerin hiç bir etkisi olmamaktadır.

Elektrokoter yöntemi
Siğil tedavisinde kullanılan en başarılı ve etkili yöntemlerden biri olan elektrokoter elektrik akımı ile siğillerin yok edilmesi yöntemidir. %100 başarıya ulaşılan bu tedavi yöntemi siğillerin oluştuğu bölgeye ve fazlalığına göre 1-2 seans sürebilmektedir.

Radyo frekans yöntemi
Üstte bahsettiğimiz elektrokoter yönteminde olduğu gibi çok başarılı ve etkili bir yöntemdir. Bu uygulamada da radyo dalgaları kullanılarak siğiller yok edilmektedir. Idea klinikleri tarafından hastalarına bu yöntem tavsiye edilmektedir.

Tedavi ücreti
Siğillerin oluştuğu bölgeye ve çokluğuna göre fiyatlar değişiklik göstermektedir. Dolayısıyla net bir fiyat verilememektedir. Bunun için muayene olunması gerekmekte olup bu sayfamızdan ayrıntılı bilgiye ulaşmanız mümkündür. http://www.ideaklinik.com/tedavi-ucretleri.html

Randevu
Size en yakın şubemizden randevu alarak, muayene ve tedavi olabilirsiniz.

1. Mehaba bende de bu et beni dedigimiz sigillerden cikti fark ettim bir hafta ta 5 6 tane oldu cogaldi kanama yok ama kasinti oluyo kucuk kucuk makat bolgesinde de cikmaya basladi esim de yok nerden nasil bulasti bilmiyorum ne yapmam gerek nereye muayene olabilirim

1. Şeyma; Merhaba
      Öncelikle genel cerrahi uzmanına muayene olmanız gerekir. Muayene sonrasında siğilleriniz mevcut ise geldiğiniz zaman tedavinizi yaptırabilirsiniz. Karar verirseniz 212 572 72 66 numaramızdan iletişime geçebilirsiniz. Geçmiş olsun