Anasayfa / Hastalıklar ve Tedavi Detayları / Kadın Genel Cerrahi Uzmanı

Kadın Genel Cerrahi Uzmanı

Cinsiyet ne olursa olsun farketmeksizin özellikle makat hastalıklarında insanlar utandıklarından dolayı mevcut rahatsızlıkları için muayene olmaya çekinirler. Erkeklerde de sık oluşan bu utanma duygusu kadınlarda daha yoğun bir şekilde görülmektedir. Bazı kadınların makat bölgelerinde ki hastalığını erkek bir doktora göstermesi oldukça zordur. Bu sebepten dolayı bayan genel cerrahi uzmanı arayışına girebilirler.

IDEA şubesinde bu hastalarımıza hekimimiz Op. Dr. Seher ŞİRİN, neredeyse 30 yıllık tecrübesiyle hizmet vermektedir.

Op. Dr. Seher ŞİRİN’i tanıyalım

1961 yılında Karaman / Ermenek’te dünyaya gelmiştir. İlk, orta ve lise öğrenimlerini Mersin’de tamamlayan Seher ŞİRİN, 1979 yılında İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesini kazanmış ve 6 yıllık öğrenimini başarıyla tamamlayarak 1985 ylında mezun olmuştur.

Mezun olduktan sonra ki ilk görev yeri Muğla Devlet Hastanesi’nde pratisyen hekim olarak 2 yıl görev almıştır. Ayrıca 3 ay boyunca da Silivri Sağlık Grup Başkanlığında görev yapan Seher ŞİRİN ardından 70. Yıl Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon merkezinde 3 yıl sürecek olan görevine başlamıştır.

Bu sağlık merkezlerinde hizmet verdikten sonra uzmanlık eğitimi için T.C Sağlık Bakanlığı İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesinde (halk arasında bilinen ismi ile Samatya Hastanesi) Genel Cerrahi ihtisasına başlamıştır. Burada Genel Cerrahi Op. Dr. Arslan Kaygusuz’un kliniğinde 4 yıl gördüğü eğitim sonucunda 1994 yılında genel cerrahi uzmanı ünvanıyla yeni bir sürece başlamıştır.

Genel cerrahi uzmanı olarak ilk görev yeri SSK Şişli hastanesinde 1 yıl görev aldıktan sonra uzmanlık ihtisasını tamamladığı Samatya hastanesine geri dönerek 17 yıl görev yapmış ve emekli olmuştur.

2015 yılında emekli olan Op. Dr. Seher ŞİRİN, Idea Bakırköy kliniğinde Hemoroid, Kıl Dönmesi, Anal Fissur, Kondilom, Anal Hematom, Anismus ve Anal Fistül gibi rahatsızlıkların tedavisinde hizmet vermeye devam etmektedir.

Yazar: Op. Dr. Seher ŞİRİN

İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi mezunu olan Op. Dr. Seher ŞİRİN 1986 yılından bu yana genel cerrahi uzmanı olarak hizmet vermektedir. Kıl dönmesi, hemoroid ve anal fissür gibi makat hastalıkları yanı sıra nasır, siğil ve ben tedavileri uygulamaktadır.

2 Yorumlar

1. Hocam bende makat çatlağı var botulinum oldum krem kulandım ama gecmefi açık ameliyat olmak istemiyorum kapalı yeni dikişsiz ameliyat yapıyormusunuz şehir dışından gelecrm teşekürler

• Merhaba,
      En iyi tedavi şekli botulinum toksini enjeksiyonudur.Çünkü gaz ve dışkı kaçırma riski gibi yan etkileri oluşmaz.size yapılan ilacın miktarı az olabilir,uygun şekilde yapılmamış olabilir, beslenme ve tuvalet alışkanlıklarınızı düzenlememiş olabilirsiniz. bu durumda hastalığınız iyileşmez. Risksiz yöntem ilaç enjeksiyonu ile tedavidir, gerektiğinde 2-3 defa yapılabilir.Avrupa ve Amerika da ameliyatla tedavi yan etkilerinden dolayı bırakılmıştır. KLiniklerimizde tedaviye muayene ve anoskopi muayenesi ile karar verilir. durumunuz değerlendirilir ve en uygun yöntemle tedaviniz yapılır.
      Op. Dr. Atilla Kaya