Op. Dr. Orhan COŞKUN

IDEA Bakırköy şubesinde kalp damar cerrahi uzmanı olarak görev yapan Op. Dr. Orhan COŞKUN’u tanıyalım.

Orhan COŞKUN 1968 yılında Türkiye’mizin güzel şehiri gazi ünvanlı Antep’te gözlerini dünyaya açmıştır. Başarılı bir ilk öğretimin hayatı ardından yine başarılı bir şekilde lise eğitimini tamamlar ve hayalinde ki mesleğe doğru ilk adımı atarak Ankara Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesini kazanır.

Zorlu ve bir o kadar keyifli olan üniversite hayatından mezun olduktan sonra 1993 yılında Siyami Ersek Göğüs, Kalp ve Damar Cerrahi Merkezi’nde asistanlık görevine başlayarak 1999 yılında kalp damar cerrahi uzmanlığı ünvanına sahip olur.

1999 yılından günümüze bir çok çeşitli özel ve resmi kurumda hizmet vermiş olup, binlerce hastanın muayene ve tedavisini gerçekleştirmiştir.

Op. Dr. Orhan COŞKUN, 2017 yılı itibariyle IDEA Ailesinde, Bakırköy şubesi Kalp Damar Cerrahi uzmanı olarak hasta kabulüne devam etmektedir.

Verdiği muayene ve tedavi hizmetleri
– Varis
– Hemanjiom

Uyguladığı Tedavi Yöntemleri

Skleroterapi
Genişlemeye maruz kalmış damar ya da damarların içine ince uçlu bir iğne ile özel ilacın enjekte edilmesi ve bu doğrultuda sorunlu damarın tahrip edilmesi amaçlanan yöntemdir. Etkili bir teknik olup, başarı oranı yüksektir. Cilt altından ve cilt üzerinden olmak üzere iki şekilde yapılabilir. Bu seçenek, doktorun muayene esnasında teşhis ettiği damar yoğunluğu, tipi ve boyutuna göre değişebilir.

Köpük
Skleroterapi ile aynı yöntemdir. Sleroterapi yönteminde saf olarak enjekte edilen ilaç bu yöntemde hava ile reaksiyona sokulur. Hava ile ilacın reaksiyonu sonucta beyaz köpüğe benzer bir madde elde edilir. Bu yüzden köpük tedavisi ismi verilmiştir. Burada ki amaç daha az düzeyde ki ilacın daha fazla damara etki etmesidir. Böylece başarılı ve daha ekonomik bir teknikle tedavi sağlanmış olmaktadır.

Radyofrekans
Radyo dalgaları ile varis tedavisi anlamına gelmektedir. Radyo frekans ismi verilmekte olan cihazın, ince uçlu aleti ucunda ki ısı ile sorun yaratan damarlar tahrip edilir. Soğutucu jel kullanarak yapılan tedavi de acı ve ağrı minimaldir. Herhangi bir kesi, dikiş ya da benzeri olumsuzluk yaşanmadan kişi ameliyatsız tedavi edilir ve günlük hayatına devam eder.

Lazer
Bir çok sağlık probleminin tedavisinde olduğu gibi varis hastalığının tedavisinde kullanılabilmektedir. Uygulanış şekli radyo frekans ile aynıdır.

Üst kısımda belirtilen tedavi yöntemleri tüm varis tiplerine uygulanamamaktadır. Varislerin tipi, boyutu ve yoğunluğuna göre tedavi şekli de değişiklik göstermektedir.

Sizin varislerinize hangi tedavi yönteminin uygulanacağına en doğru karar muayene esnasında verilebilir. IDEA’nın tüm şubelerinde varis muayenesi ücretsiz olarak yapılmaktadır.

10 Yorum Var

Doktora Soru Sor
  1. Mıstık

İyi günler orhan hocam. Belonefobim var. Varislerim mevcut nasıl tedavi olabilirim. Ciddi derecede bu konudan rahatsızım.

1. Asistan

merhaba bizim varisle ilgili tüm işlemlerimiz iğneyle yani fobinizi unutup tedaviye gelebilirsiniz

2. Sude

Merhaba hocam annem mitral kapak ameliyatı geçirdi coumadın kullanıyor devamlı olarak, varisleri var nasıl tedavi olabilir?

1. Asistan

Ameliyatsız yöntemlerle tedavi olabilir. Ücretsiz muayene randevusu alırsanız değerlendirebiliriz 0212 572 72 66, geçmiş olsun

3. Arda

Merhaba hocam genetik kalp rahatsizligimiz var variste bacaktaki damar ameliyatla alinacak dendi ileri de bypass olursam nasil ameliyat olacağım bildigim kadariyla bacaktan alıyorlarmış tesekurler.

1. Asistan

damarınız hastalıklı hale gelmişse by-pass operasyonunda kullanılmaz zaten. tamamını değil hastalıklı kısmı (genelde diz üzerinden) almak daha faydalı olur veya yeni yöntemlerle (evrf, evla, yapıştırma) yapılabilir.

4. Ceylan

Merhaba belimde kılcal damarlar var doğumsal kalinti ama kabarik degil tedavi ediyormusunuz tesekkurler

1. Asistan

merhaba tedavi edilebilir diyebilmemiz için muayene gerekir damarlarınızın genel durumunu bilmeden yorum yapmak zor dilerseniz bize ulaşın yardımcı olmaya çalışalım 02125420888

5. Züleyha

Merhaba orhan bey varis tedavisinde köpük en etkili yöntem midir? İlaç veya kremle hiç geçme etkisi yok mudur

1. Asistan

Ilaç ve krem şikayetlere yönelik uygulamalardır, varisi tedavi etmez. Köpük, varisi tedavi eden yöntemlerden biridir. Sizin hastalığınız için en uygun tedavi, muayene ile belirlenir.