Anasayfa / Diğer

Diğer

Nasır Tedavisi Nasıl Yapılır?

nasır tedavisi

İnsan cildinin herhangi bir yer ile ardışık olarak darbe ve sürtünme ile temas etmesinden dolayı vücudun savunma mekanizması bu cildin sertleşmesini sağlar. Aslında koruma sağlanması istenirken yanlış gelişmesi doğrultusunda nasır ortaya çıkar. Büyük boyutta ve özellikle ayakta olan nasırlar kişileri ciddi anlamda..

Detaylar »

Ksantelazma Nedir, Neden Olur ve Nasıl Tedavi Edilir?

ksantelazma tedavisi

Ksantelazma, göz kapağı üzeri ve çevresinde yağ bezesi olarak tanımlanır. Aslına bakıldığında yapı bakımından vücudun diğer bölgelerinde meydana gelen bezelerden oldukça farklıdır. Göz kapaklarının iç köşelerinde ve üstlerinde sarı lekeler olarak görülmektedir. Herhangi bir zararı yoktur ancak kozmetik olarak kötü göründüğünden ksantelazma tedavisi düşünülebilir. Yazımızda göz çevresinde meydana gelen ksantelazma …

Detaylar »

Makatta Kaşıntı Neden Olur?

makat kaşıntısı neden olur

Bazen hiç dikkat etmediğimiz hatta umursamadığımız gelip geçici kaşıntılar meydana gelmektedir, bazense herhangi bir kıl, tüy ya da iplik gibi yabancı maddeler kaşıntı oluşmasına sebep olabilmektedir. Bu tip kaşıntılar gelip geçici ve alışılan kaşıntılardır. Fakat bazen öyle kaşıntılar ortaya çıkabilir ki, hiç olmadık yerlerde..

Detaylar »

Siğil Tedavisi Nasıl ve Hangi Yöntemlerle Yapılır?

siğil tedavisi

Br çok kişinin karşı karşıya kaldığı problemlerden biridir. Pek rahatsız edici faktör olarak görülmese de bir hastalık sayılabilir. HPV virüsünün sebep olduğu bu siğiller kişiden kişiye bulaşabilen bir problemdir. Vücudun her yerinde çıkan tüm siğiller bulaşıcıdır diyemeyiz. El ve ayak bölgesinde meydana gelen siğillerin başkalarıyla..