Anasayfa / Varis

Varis

Bacakta varis oluşmasının nedenleri nelerdir?

varis neden olur nasıl oluşur

Varisler çoğunlukla cilt yüzeyinde mavi ve mor renkli şişlikler şeklinde görülebilirler. Genellikle bacak ve ayak bölgesinde görülürler. Varisler üç ayrı tipte incelenmektedir. Bunlar kılcal, orta ve büyük varis olarak adlandırılırlar. Kılcal varisler kötü görünüm dışında fazla şikayete neden olmayabilir. Orta ve büyük varislerde ise ağrı, sızlama, kramp, kaşıntı, şişlik gibi …

Detaylar »

Ameliyatsız Varis Tedavisi Nasıl Yapılır?

Günümüzde her on insandan beşinde kılcal damar, her on insan ikisinde ise büyük varis problemi gözlenlenmektedir. Varislerin oluşumuna dair herhangi bir bilimsel bilgi bulunmamakla birlikte toplardamarların içerisinde bulunan kapakçıklardan dolayı oluştuğu bilinmektedir. Varislere en çok hareketsiz insanlarda karşılaşılırken ailesinde..

Bakırköy Varis Tedavi Merkezi

Bakırköy varis tedavi merkezi, Idea Klinik 18 yıldır hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye de bir çok ilke imza atan Idea klinik varis tedavi merkezi hiç bir ameliyat ya da operasyona gerek kalmadan kalınlığı 1 mm ile 2.5 CM arasındaki tüm varislerinizden ameliyatsız yöntemler ile radyo frekans, microskleroterapi, skleroterapi..

Kılcal Damar Tedavisi

Toplumda örümcek damarlar olarak isimlendirilen telanjektazi, cilde yakın kırmızı ince çizgi şeklinde küçük lekeler halinde görülmektedir. Küçük atardamarlar ile toplardamarların genişlemesi veya çatlaması ile meydana gelen problemdir. Neredeyse vücudun her yerinde görülebilen bu rahatsızlık erkeklerin yüz bölgelerinde.